's Nachts krijsen

's Nachts krijsen

Berichtdoor Judith op 28 jun 2013, 14:24

Leia is sinds 3,5 week gestopt met de borstvoeding (heeft ze zelf voor gekozen). Ze slaapt echter nog niet door. Met de borstvoeding ging ze dan bij mij drinken en viel ze gelijk weer in slaap. Nu wordt ze wakker en gaat ze krijsen. Het lukt haar niet om in slaap te vallen, maar ze wil ook niet bij me drinken. Ze neemt wel slokjes water, maar vervolgens begint ze weer te krijsen. We laten haar bij ons in bed liggen, maar het krijsen gaat verder. En dat doet ze 1,5uur achter elkaar. Vervolgens is ze ook tussen 5 en 6 uur wakker om niet meer in slaap te vallen.

Dit is nu al 3,5 week aan de hand en het begint slopend te worden. Hebben jullie de gouden tip wat haar weer aan het slapen krijgt?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Judith
Beheerder

Re: 's Nachts krijsen

Berichtdoor stephany op 28 jun 2013, 20:26

Oeh balen Judith, heb helaas geen tips voor je.
N orah slaapt ook zelden door en als ze wakker wordt gaat ze ook echt niet slapen zonder BV. Zou ook niet weten wat ik ze zou moeten geven als ze dat niet zou willen, ook drama denk ik.. Hopelijk ist snel over.
Afbeelding Afbeelding
stephany
Peuter

Berichtdoor Mamalies op 29 jun 2013, 21:01

Zit er misschien een tand aan te komen?
Manasse heeft ook van die fases dat ie zelf niet in slaap kan komen, zelfs niet bij ons in bed, meestal heeft ie dan ergens last van. Als het dan echt niet over gaat, geef ik hem een paracetamol.
Maar heel vermoeiend, pffffff....
Mamalies
Kind

Berichtdoor Judith op 29 jun 2013, 21:05

Ik weet het niet meer. Vier weken geleden kreeg ze twee kiezen en vorige week zag ik een ondertand erbij. Maar dit duurt nu al bijna vier weken. Paracetamol hebben we ook geprobeerd, maar hielp niet.
Ze huilt overdag ook een stuk meer, zit gewoon niet lekker in haar vel. Telkens als iets niet gaat zoals ze wil, begint ze te krijsen.
Judith
Beheerder

Berichtdoor Bertina op 30 jun 2013, 11:33

hmm wel een heel herkenbare periode hoor!
nynke werd rond die leeftijd ook op de raarste tijden 's nachts wakker en ook zeer vroeg weer wakker. Weinig slaap dus...
Misschien had zij ook wel last van tanden, geen idee..
En ineens na een paar weken was de omslag en was ze een totaal ander vrolijk kind en ook veel meer kletsen... Misschien maken ze dan een hele grote sprong qua ontwikkeling en in combinatie met tanden???
Sterkte en ik leef wel met je mee.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Bertina
Moderator

Keer terug naar Dreumes (1-2 jaar)