Renata, Anne hoe is het met jullie?

Renata, Anne hoe is het met jullie?

Berichtdoor Judith op 28 dec 2010, 20:45

Meiden hoe gaat het bij jullie? Alles een plekje kunnen geven?

Met mij gaat het wel. Ik wil zo graag weer snel zwanger zijn. Dan heb je weer iets om naar toe te leven en vergeet je de vorige zwangerschap weer een beetje. Nu blijf je nog met datums/weken in je hoofd zitten omdat je niet iets anders hebt. Soms voelt het ook nog steeds onwerkelijk aan. Alsof het maar een droom is dat ik niet meer zwanger ben. En aan de andere kant voelt het ook als heel lang geleden dat ik wel zwanger was.

Jesse begon gisteren ineens over een twijfel over een derde. Dat het zo goed gaat met de meiden. Ze steeds leuker samen gaan spelen, hand in hand lopen, elkaar kusjes en knuffels geven. Of we wel meer zouden willen dan wat we nu hebben. Maar aan de andere kant blijft de wens gewoon voor een derde gewoon bestaan.

Hopelijk hebben we allemaal snel weer een normale cyclus en dan negen maanden geen cyclus.

:kus:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Judith
Beheerder

Re: Renata, Anne hoe is het met jullie?

Berichtdoor anne op 29 dec 2010, 13:41

Wat lief dat je aan ons denkt. En ik begrijp het zo goed als ik de jongens zie dan denk ik het is zo ook goed met z'n vieren maar de wens blijft naar een derde kindje. Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad nu 9 weken geleden na de curretage. 10 januari heb ik een afspraak bij de gyn hij had het over de menstruatie opwekken. Heb soms wel behoorlijk buikpijn sinds het weekend. In het begin was ik best bang van wat als ik weer zwanger ben en het gaat weer mis. Nu heb ik al een paar keer getest negatief dan ben ik niet verdrietig maar toch teleurgesteld. Vaak denk ik ook wel zo ver was ik nu ook geweest in de zwangerschap maar heb het toch los gelaten. Hoop voor jou ook dat je weer snel zwanger bent en blijf. Misschien dat Jesse bezorgt is om jou hij wil je de teleurstellingen besparen vandaar zijn twijfel?
anne
Peuter

Berichtdoor Mama v Yessin&Nigel op 29 dec 2010, 19:23

lief dat je aan ons denkt idd!!

hier gaat t opzich wel goed eigenlijk! ik ben gistren ongesteld geworden, en heb vannacht echt helse buikpijn gehad! leek wel of ik weeen had! wist niet waar ik t zoeken moest!
kon me niet uitstrekken, kon me niet ontspannen, kon niet zitten, of staan...echt vreselijk... heb 3 kwartier in elkaar gedoken gelegen, en maar proberen de pijn weg te zuchten...
nu lees ik veel dat dat normaal is bij een eerste menstruatie na een miskraam...heb nu ook geen last meer.
wij gaan dus volgende maand flink aan de slag ;) en hopelijk eind januari een positieve test in handen!

jeetje Anne 9 weken is wel lang zeg!! kan je niet eerder naa rde gyn?
hier wordt je toch ook niet vrolijk van :nee:
knuffel voor jou! :knuffel:

Judith, idd wat Anne zegt, misschien zegt Jesse dit wel om jou te sparen voor (hopelijk niet) een telleurstelling?
maarja ik kan me voorstellen dat het voor hem natuurlijk ook moeilijk is, voor een man is het nog verder af zeg maar...
misschien nog eens een goed gesprek samen hebben?

ook voor jou een dikke knuffel! :knuffel:
Afbeelding
Afbeelding
Mama v Yessin&Nigel
Kleuter

Berichtdoor anne op 30 dec 2010, 10:37

Na een paar dagen buikpijn heb ik nu mijn menstruatie eindelijk.

Renata wat vreselijk zoveel buikpijn gelukkig kun je binnen kort weer beginnen met oefenen. ;)
anne
Peuter

Berichtdoor Zomerzusjes op 30 dec 2010, 13:58

Even een knuffel.... :knuffel:
Zomerzusjes
Moderator

Keer terug naar Miskraam/Verlies