up wezen prikken 10/7

Re: ik voel me

Berichtdoor gekefenna op 14 jun 2009, 17:19

:huil: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
gekefenna
Kleuter

Berichtdoor Zomerzusjes op 14 jun 2009, 18:27

....................... :huil:

Dikke knuf...... :knuffel:
Zomerzusjes
Moderator

Berichtdoor mama-am op 15 jun 2009, 07:06

Lieve Sanne,

Ik had op dit nieuwe forum zo graag ander nieuws van jou gezien. Wat een teleurstelling. Ik leef zo met je mee, en ja, wat kan iemand nu nog tegen jullie zeggen???? Jullie zijn zo sterk, maar wat een oneerlijkheid dat dit allemaal jullie moet overkomen.

Dikke knuffel, Esther
AfbeeldingAfbeelding
mama-am
Moderator

Berichtdoor Bernadette op 15 jun 2009, 09:49

Lieve Sanne.
Wij hebben naar de derde miskraam ook een chromosonen onderzoek gehad .Ze hebben bij mij 20 buisjes bloed afgenomen en bij mijn man 4 of 5 buisjes .We moesten lang op de uitslag wachten dat heeft wel 6 weken geduurd .Bij ons is er niks uitgekomen .
Groetjes bernadette
Bernadette
Baby

Berichtdoor Ankie op 15 jun 2009, 13:22

Lieve Sanne,

Wat vreselijk voor jullie... Zo oneerlijk... :huil: Hoeveel kan een mens hebben....
Weet niet wat ik moet zeggen.. Veel sterkte meid, ik denk aan je!

:knuffel: :knuffel: Ankie
Ankie
Kleuter

Berichtdoor Mamababy op 15 jun 2009, 20:31

Lieve Sanne,

Ik lees het nu pas. Wat een verdriet. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je nu moet voelen. Die onmacht, verschrikkelijk. Wij hebben ook dat chromosoomonderzoek laten doen en ik ben daar achteraf wel blij mee. Is namelijk niets uitgekomen en anders is het ook maar beter iets te weten dan dit elke keer door te maken.

Heel veel sterkte weer deze komende tijd :knuffel:
Mamababy
Baby

Berichtdoor mamaSanne op 15 jun 2009, 20:42

heb vandaag gewerkt en ben net wezen sporten... da's goed voor de geest. Mijn sportjuf vond me maar sterk dat ik er was. ja van thuis zitten wordt het niet anders... en ik wil maar meteen het afvallen weer oppakken... ik heb nu vreselijk de balen van mijn buik, zo voor de zomer eruit zien alsof ik zwanger ben, terwijl dat niet zo is BAH.

de gyn was echt super lief, wij hadden haar ook in de zwangerschap van jonathan*. Ze was zo meelevened en vond het echt heel erg wat we allemaal mee moesten maken.
we gaan iig 2 weken afwachten of het zelf loskomt en dan hebben we weer een afspraak staan, of om te kijken of het schoon is, of om tabletjes te proberen. dan gaan we ook het chromosomen onderzoek verder in gang zetten. ze vermoed niet dat dat ermee te maken heeft, ze gooit het eigenlijk voor 90% op het APS, maar uitsluiten kan altijd.

de gyn van vrijdag zei nog: sommigen weten de oorzaak niet en dat is moeilijk, bij jullie is er wel een reden bekend en dat is ook moeilijk... want we kunnen er verder niks aan doen.

Gr Sanne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mamaSanne
Kleuter

Berichtdoor mamaSanne op 15 jun 2009, 20:43

Bernadette schreef:Lieve Sanne.
Wij hebben naar de derde miskraam ook een chromosonen onderzoek gehad .Ze hebben bij mij 20 buisjes bloed afgenomen en bij mijn man 4 of 5 buisjes .We moesten lang op de uitslag wachten dat heeft wel 6 weken geduurd .Bij ons is er niks uitgekomen .
Groetjes bernadette

20 buisjes :yikes:
dat was na Jonathan* ook, ik heb er nog een foto van, ik zal 'm zoeken. Ik hoop dat ze een goed vat vinden. ik ben zo moeilijk te prikken.
mamaSanne
Kleuter

Berichtdoor mamaSanne op 15 jun 2009, 20:47

Afbeelding
mamaSanne
Kleuter

Berichtdoor Thee mv Giel op 16 jun 2009, 06:51

mamaSanne schreef:de gyn van vrijdag zei nog: sommigen weten de oorzaak niet en dat is moeilijk, bij jullie is er wel een reden bekend en dat is ook moeilijk... want we kunnen er verder niks aan doen.

Hier heb ik persoonlijk heel veel moeite mee gehad. In het begin werd er gezegd (hoe bot en dom ook) "het is maar goed dat het mis is gegaan, want het vruchtje was toch niet goed". Toen bij mij later eruit kwam dat ik wel degelijk een afwijking had waardoor het steeds misging, vond ik het maar moeilijk te accepteren dat die vruchtjes (mijn kindjes!) helemaal niks mankeerden en in principe dus gezonde kindjes hadden kunnen worden. Maar ja, door die kl*te stollingsafwijking hebben ze die kans nooit gehad....... :huil:
Afbeelding
Thee mv Giel
Peuter

Berichtdoor Esther1980 op 16 jun 2009, 11:35

mamaSanne schreef:verdrietig, moe, teleurgesteld, verward, machteloos, moedeloos, uitzichtloos, hopeloos...

misschien nog net niet kansloos, maar ik begin me wel af te vragen of het ooit nog voor ons is weggelegd :huil:

Heel veel sterkte, wat vreselijk! :knuffel:
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding
Esther1980
Dreumes

Berichtdoor Margriet op 16 jun 2009, 12:12

Fijn dat de gyn het er ook mee eens was om twee weken af te wachten. Hopelijk komt het vanzelf en hoeft er niet meer medisch nog van alles te gebeuren.

Ik zou in jouw situatie denk ik ook voor het chromosomenonderzoek gekozen hebben, zelfs al is de kans dat daar iets uitkomt heel klein (En hopelijk komt er ook niks uit. Zou wat zijn zeg, als dat er ook nog eens bij kwam!). Maar dan hoef je daar niet meer over twijfelen tenminste, of er niet toch ook nog iets anders is.
20 buisjes ?????/ :schrik: Dat kan ik me helemaal niet meer herinneren. Misschien was het bij ons ook minder (woonde toen in Zwitserland), maar het onderzoek zelf vond ik helemaal niet belastend.

He meis, sterkte met alles. Eerst toch het spannende wachten en een pak maandverband overal mee naartoe slepen. En als het dan echt komt kan ik me voorstellen dat er ook wel weer wat traantjes komen, omdat het dan ineens weer zo definitief duidelijk is.
Hele dikke knuffel,
Margriet
Afbeelding Afbeelding
Margriet
Kleuter

Berichtdoor jootje op 16 jun 2009, 12:28

Hoi Sanne,

Omdat ik niet meer zo actief op het forum ben, lees ik nu pas van de ellende die weer op jullie pad is gekomen. Ik wilde je toch nog even laten weten dat ook ik het heel erg voor jullie vind. Oneerlijk. Eigenlijk zijn er geen woorden... Ik wens je kracht en veel liefde om dit te dragen.
jootje
Baby

Re: up van 15-6

Berichtdoor mamaSanne op 17 jun 2009, 11:06

kreeg de titel niet veranderd.. maar nu wel., maar inmiddels is het al 17-6 nou ja, lekker belangrijk.

ben steeds aan het dubben of ik nou moet gaan werken of niet. Er gebeurt nog niet veel in mijn buik, maar nu komt er nog bij dat ik haast niet kan lopen van de pijn in mijn kuit. ga om half 2 naar de HA.

aan de ene kant denk ik afleiding is goed, aan de andere kant denk ik, ik ga voorbij aan mijn gevoel en het is niet practisch, die clienten willen in het weekend overal naar toe en ik maar strompelen en angstvallig in de gaten houden of ik ergens naar de wc kan... voelt ook niet goed.

ik wacht denk even wat de ha zegt over mijn kuit en dan bel ik het werk.

pppfff wat een rollercoaster in mijn hoofd.
mamaSanne
Kleuter

Berichtdoor Margriet op 17 jun 2009, 15:25

Wat heb je dan met je kuit? Iets met sporten? Of heeft dat ook met de (nietmeer)zw.schap te maken?

Moeilijk he, om nu wel of niet te gaan werken? Twee weken thuis blijven is ook weer zo wat, maar als je je niet goed voelt, heb je misschien toch ook minder volledig je aandacht bij de clienten.
En hoe is het als je toch plotseling een bloeding of buikpijn zou krijgen? Kan er dan snel iemand anders invallen of moet je dan ook door? Dat maakt nog wel uit voor de beslissing lijkt me; het zou hoe dan ook fijn zijn als er al een invalkracht klaar zou staan.

Fijn dat je nog even een upje geeft, ik denk veel aan je.
Afbeelding Afbeelding
Margriet
Kleuter

Berichtdoor mamaSanne op 17 jun 2009, 17:26

Ik was dus vanmiddag even naar de huisarts gegaan. Heb al sinds zondag last van mijn kuit en heb niks bijzonders gedaan, niet verstapt, geen kramp gehad, niet heftig gesport. vanmorgen kon ik er amper nog op staan en dacht nu is het mooi geweest, ik gaan heen.
3 weken terug had ik last van mijn andere kuit en daar heb ik een week mee doorgelopen en toen was het vanzelf over gegaan. maar nu dacht ik toch wel vreemd steeds zomaar pijn in je kuit.

Nou dat werd dus meteen een ritje ziekenhuis. De huisarts wilde uitsluiten of ik geen trombosebeen had. Heb ik in het verleden nl. al eerder gehad. dus hij nam liever geen risico.
het bleek het niet te zijn.. maar goed wat het dan wel is, is ook een raadsel, hij had het dan over spierkramp ofzo??
Mijn sportjuf had maandag al gevraagd of ik geen magnesium tekort had... uuuhhh tja hoe weet je dat??

ik heb me toch maar ziekgemeld. kan nu toch amper lopen en ik dacht misschien blijft mijn lijf wel in de wachtstand staan omdat ik het de kans niet geef het los te laten, omdat ik steeds maar focus op mijn werk. klinkt misschien een beetje psychologisch, maar lichaam en geest werken samen he.
het geeft toch wel wat rust en dan weet het team ook gewoon waar het aan toe is.
mamaSanne
Kleuter

Berichtdoor Margriet op 17 jun 2009, 20:00

:klap: Knap dat je je gewoon ziekgemeld hebt.
Enneh: sowieso ook wel logisch als je toch bijna niet kan lopen! Hopelijk lukt het een beetje om je rust te nemen.

Moet dat nog verder onderzocht worden met die kuit?
Magnesiumtekort kan je volgens mij gewoon via bloedonderzoek testen (weer een buisje er bij :blij: ).
Heb nog even gegoogeld, maar de meeste informatie staat op sites van pillenverkopers. Stress zou wel magnesiumtekort kunnen veroorzaken. Hier staat ook nog wat info wat je er aan kan doen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... ekort.html

Lieve groeten,
Margriet
Afbeelding Afbeelding
Margriet
Kleuter

Berichtdoor BIEN! op 17 jun 2009, 21:39

oneerlijkheid is lelijk..wat ontzettend verdrietig is het weer voor jullie.. ik huil in gedachten met jullie mee,en hoop op kracht om dit te verwerken.. sterkte lieve sanne,gr sabina!
Trotse kleutermama van joelle 24.10.2005
Stoere peutermama van colin 07.08.2008
"opvoeden is een strijd,maar wel de leukste strijd die er is!" X! Sabina!
BIEN!
Kleuter

Berichtdoor Pluiskip op 18 jun 2009, 09:11

Jeetje Sanne ik lees dit nu pas...
Een brok in mijn keel... Ik vind het zo ongelovelijk oneerlijk!!!
4 keer in verwachting van een wondertje... 4 keer afscheid moeten nemen...
Afscheid van zwangerschap, van verwachtingen, van dromen... Maar vooral van 4 wondertjes...

Wil je heel veel licht liefde en kracht toewensen...
Getrouwd-Mama van E lin 07-01-'07 en I rza 21-03-'12 -Groepsleidster-Pluiskip-Gevoelsmens-Musical - Fotografie-Zingen-Deventer-Theater-Liefde-Leven-Gezelligheid-Genieten
Pluiskip
Kleuter

Berichtdoor wijnjo op 18 jun 2009, 13:41

Ach meid ik kom woorden te kort
dus maar even een dikke :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Afbeelding
Afbeelding
wijnjo
Peuter

VorigeVolgende

Keer terug naar Miskraam/Verlies