geen verjaardag

geen verjaardag

Berichtdoor mamaSanne op 14 jul 2009, 12:01

wat een rare dag blijft dit toch. Ik was uitgerekend van Jonathan* op 14 juli (vergeet dit ook nooit meer, omdat het ook de feestdag in frankrijk is), dus eigenlijk zou dit Jonathan* zijn verjaardags datum zijn (okee kleine kans dat ik precies dan bevallen was, maar de datum zit toch in mijn hoofd)

de andere 3 data heb ik bewust niet opgeslagen en ik weet ze ook niet, nou ja alleen 4 januari dan :schaam:

blijven bij jullie dit soort dagen ook hangen of de dagen van je miskraam(en)?

Gr Sanne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mamaSanne
Kleuter

Re: geen verjaardag

Berichtdoor mama-am op 14 jul 2009, 12:13

Hoi Sanne,

Ik heb alleen de maanden van de miskramen onthouden, heb bewust geprobeerd de rest niet op te slaan. Bij alle drie de miskramen hoort ook een soort van gebeurtenis, zodoende dat het ook wat makkelijker te onthouden is. Weet niet precies de datum van de miskramen.

Ik denk dat het anders is als je verder zwanger bent, je bent dan al meer met de uitgerekende datum bezig. Vandaar dat je dat nooit vergeet.
Na mijn eerste miskraam was ik meer bezig met zwanger blijven dan met de uitgerekende datum. Dat was iets wat daar nog zover vandaan stond. De eerste periode wist ik dat nog wel, later niet meer.

Liefs, Esther
AfbeeldingAfbeelding
mama-am
Moderator

Berichtdoor Thee mv Giel op 14 jul 2009, 12:24

Ik kan me voorstellen dat dit een rare dag voor je moet zijn. Je krijgt een vermoedelijke bevallingsdatum en daar leef je ook naar toe maar zoals je zelf al zegt is de kans klein dat je ook op die dag bevallen zou zijn.

Zoals je weet heb ik de 3 data van mijn miskramen op de achterkant van mijn hangertje laten graveren. Dus ja, ik weet de data wel dat ik de miskramen heb gehad maar om heel eerlijk te zijn weet ik die ook nog wel zonder dat ik ze had laten graveren....
Afbeelding
Thee mv Giel
Peuter

Berichtdoor petra 592 op 14 jul 2009, 13:28

Tussen Anouk en Jaset heb ik ook nog een miskraam gehad en die datum (maar ook de miskraam zelf, wat naar!) zal ik niet snel meer vergeten...het was namelijk onze trouwdag.
De uitgerekende datum van die zwangerschap weet ik niet meer precies ergens in november, maar ik ken wel mensen die toen ook zwanger waren en als ik dat kindje zie moet ik er wel regelmatig aan denken.
Wat ik ook erg moeilijk vind is om nu kinderen te zien van Jaspers leeftijd. Komend schoojaar krijg die leeftijdsgroep in klas (ben juf van groep 3) en daa rkan ik best wel tegen op zien.
gr. Petra mama van Jasper*, Anouk en Jaset
petra 592
Baby

Berichtdoor Sacha op 14 jul 2009, 14:24

De datum van de miskraam weet ik nog heel goed. De uitgerekende datum sta ik veel minder bij stil. Het was vorige week en ineens aan het einde van de dag dacht ik o ja vandaag zou.... :schaam:
mama van B rendan (12-12-05) en A iden (12-09-07)
Sacha
Kleuter

Berichtdoor Linda S op 14 jul 2009, 15:09

De data van de miskramen weet ik wel (tja moeilijk vergeten als het begint op 31 dec), de uitgerekende datum niet. Wel de maand. Maar ja, ik was nog maar 7 en 9 weken. Dan ben je natuurlijk wel minder bezig met die datum dan jij he Sanne.
Maar mee bezig (de datum) ben ik niet. Misschien ook wel bewust. "het is goed zo, het is gelopen zoals het gegaan is"
Linda S
Moderator

Berichtdoor anna op 14 jul 2009, 16:39

:knuffel: :knuffel:
anna
Dreumes

Berichtdoor Jolijn op 14 jul 2009, 20:56

Wat een verdrietige dag voor jullie Sanne. Dikke knuffel voor jou :knuffel:
Jolijn
Moderator

Berichtdoor Tamara op 14 jul 2009, 21:12

:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Tamara

Berichtdoor Bernadette op 15 aug 2009, 22:19

Moet wel even goed graven.Maar 1 miskraam is mij heel goed bij gebleven en dat is de eerste op 30 April .Mijn schoonzusjes waren toen jarig en daar ben ik toen niet geweest .
Ik heb ook een miskraam in mei gehad maar die datum weet ik zo niet het was het jaar naar de eerste .de laatste de vierde was op 21 november dat weet ik ook nog .en de derde was in Januari en toen was ik in April zwanger van Thom .Ik had eigenlijk al een kind van 15 kunnen hebben .
Bernadette
Baby

Berichtdoor andreavd op 17 aug 2009, 11:36

:knuffel:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
andreavd
Peuter

Keer terug naar Miskraam/Verlies